Skip to content

no hi haurà més penes ni oblit

10/09/2015

Nohabra

Em vaig oferir voluntari per extingir els incendis de Montserrat, salvant-li el nas, amb les meves aigües caigudes del cel, a la verge bruna que tant lloeu. Ho vaig fer pel bé comú, malgrat que els guàrdies d’assalt de Companys havien mort el meu avi anarquista i un germà de Lasalle havia fet seves les natges del meu germà petit, en el decurs d’uns exercicis espirituals, tot enlairant cants d’en Maragall i Millet.

He fumigat camps i més camps, des de l’Ebre als Pirineus: arròs, vinya, blat, ordi, pomeres, ametllers, presseguers, maduixeres… Fins que vaig haber de baixar del cel per tenir cura de la meva pobra mare invàlida, que ha vist córrer els anys sense rebre ni un sol ajud dels que havíeu promès, mentre els néts estudiaven en barracons i arruïnades escoles amb professors maltractats, de baixa contínua.

He vist disparar-se els preus i augmentar fins l’infinit la cabanya d’animals polítics, mentre els sous es feien cada vegada més minsos, tancaven les fàbriques i els aturats rebuscaven dins dels contenidors.

Per tot plegat, em vull afegir demà a la vostra festa de la bandereta, la proclama i les coloraines. Fem via, catalans! Avanceu amb els vostres trianglets, mentre omplo el dipòsit de fems i purins, pura merda de porcs catalans, com els prohoms que sereu a primera fila per sortir tota la tarda en aquesta televisió prostituïda que paguem tots però només aprofita a uns quants.

Amb els budells de l’avió fins als topalls, volaré des de la plana a Barcelona, veient-li les ferides al país. I, quan el vostre festival de mentida i pressumpció estigui tocant el cim de la seva indecència, deixaré caure quilos i quilos d’excrement sobre els vostres caps pudents de candidats. Encara que no sigueu sants, us assemblareu en alguna cosa a la vostra estimada Moreneta.

Los comentarios están cerrados.

